سلام به تمام دخترا و پسرای گل
من چند نکته رو جهت اطلاعتون یاداوری میکنم:
1) من خودم در زمانی که امتحان ورودی بصورت متمرکز برگزار میشد به سازمان اثبات کردم که سهوا یا عمدا قانون پذیرش دانش آموزان واجد شریط بدرستی اجرا نمیشود. بنابر این اصلا نمیتوانم منکر پارتی بازی (البته محدود حالا چه در قالب سهمیه و یا هر چز دیگه در سازمان باشم).
ببخشید شما چه شکلی برای سازمان اثبات کردید که نحوه گزینش اشتباه است؟
خیلی ممنون می شوم توضیح دهید.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
دوست عزیز
1)در خصوص امکان انتخاب دومی ها در مرحله 2 المپیاد توجه ات را به بند 5 توضیحاتم جلب میکنم.
2) در خصوص منابع مرحله اول هم تا اونجایی که یادمه سازمان کتابهای دوره دبیرستان + کمپل + لایف را بعنوان مرجع سوالات معرفی میکند.
3) تمامی گفته های من جهت اطلاع و راهنمایی شما و نه برای اقناع شما بوده و خود نیز به عملکرد آنها در زمینه نحوه ی اطلاع رسانی معترضم.
4)شخصا تا مطلبی به من اثبات نشود نمیتوانم مطلب را تجزیه و تحلیل نمایم. فلذا از آنجایی که شایعه پذیرش 170 نفری زیست از هیچ منبع موثقی تایید نشده نمیتوانم اظهار نظر نمایم. ضمن اینکه در هیچ مصوبه ای من الزام معاونت در پذیرش 600 نفر را ندیده ام.
5) عدم رضایت شما هم برمیگردد به همان نابسامانی در اعلام نتایج. چه بسا اگر با یک کار کارشناسی شده از همان ابتدای امر کف قبولی هر رشته اعلام شود خود شما هم الان معترض نبودید.
5) در خصوص پذیرش سمپاد زمانی که بصورت متمرکز برگزار میشد . در یکی از سالها پس از پذیرش دانش آموزان در مرحله دوم باید به ترتیب خواسته تان 3 ناحیه را به ترتیب انتخاب مینمودید. آشناهای من رو در ناحیه ای قبول اعلام نموده بودند که کیلومتر ها دور بود و اولویت سومش را قبولی براش اعلام نموده بودند در حالی که من اطمینان داشتم لاافل اول نه باید دومیشو قبول میشد.
اونقدر گندش تو سراسر ایران بالا اومد که اعلام کردند قبولی های هر ناحیه میتونند در هر استان بصورت توافقی با مراجعه به نمایندگی در هر استان با هم جابجا شوند.
جالب اینکه آشنای ما یکی رو پیدا کرد که اون هم اولویت سومش را قبول شده بود اما اولویت دومش را ناحیه ای زده بود که آشنای ما در اولویت 3 قبول شده بود.
برای روشن شدن ذهنت به مثال زیر توجه کن:
دانش آموز | اولویت 1 | اولویت 2 | اولویت3 | ناحیه قبول شده
----------------------------------------------------------------------------------------------
x | ناحیه 2 | ناحیه 5 | ناحیه 3 |ناحیه 3 (اولویت 3)
y | ناحیه 2 | ناحیه 3 | ناحیه 5 |ناحیه 5(اولویت 5)
----------------------------------------------------------------------------------------------------
آیا میتونی بگی دانش آموز x رتبه اش بهتر بوده یا y ؟ اگر x رتبه اش بهتره پس چطوری اولویت 2 قبول نشده در حالیکه y با رتبه پایینتر در اولویت 3 قبول شده و بالعکس.
من اینو با 2 نفر در سازمان بیان کردم و ............. بگذریم.
برات آرزوی موفقیت میکنم.